Inom parentes-inlägget ((\ /))

Hello every parkingmeter!... okej, ingen visste vilken film det där var, eller? För er som inte vet vilken det var så kan jag säga att det var en av youtubes bästa filmer, Asdf-movie!

Just nu så sitter jag med min katt Miami i knäet(ja, vi har fått en katt nu! :3)
Ni ska få se bilder på honom, lugna ner er! Min kamera(ja, jag har köpt en kamera också), är på laddning(Dumma kamera!), så jag kan inte lägga in bilder i datorn förrän om typ 4 timmar(gäsp)

Apropå youtube så kan ni gärna bli kompis med mig, min användare heter ser97LAZER(Ja, det har hänt mycket sedan förra inlägget, jag har en youtube-kanal också nu...)

Ni ska få lite fina bilder från min kamera som jag har lagt in i datorn, innan idag:


Fiskar på Arken Zoo, Solbacken, Skellefteå


En till fisk från Arken Zoo(oj, Miami börjar bli hungrig, undrar varför...)


Aaaw, den här fisken e' så sööt!! Det är en teleskopfisk(Också från Arken Zoo)


Goodbye parkingmeters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0