Dragon photoshoot

Jaha... en tråkigt normal lördag-förmiddag, men vaknar nio, och kan inte somna om igen... och jag som tänkte vara vaken hela natten med några kompisar, frida bl.a. Och eftersom att jag var uttråkad, så tog jag några bilder på två plastdrakar ur min "lilla" samling!


Det här är nyaste tillskottet! Det är en drakunge som jag fick av pappa då jag hade tagit svinsprutan.
Eftersom att jag är under 13 år, så var jag tvungen att ta TVÅ sprutor! Den första gjorde jätteont, för hon råkade sticka in nålen i ett blåmärke! Aj så ont det gjorde!
Den andra sprutan gjorde inte lika ont, i början, men sedan kom hon som tog sprutan åt antingen en nerv eller benet då hon tryckte in nålen, som är typ en decimeter lång! Nu blir jag sur...

   

   
Aaaw... den e' så söt! :)



Här är den finaste draken jag har just nu! Den köpte jag då vi var i Norge med mina kusiner. Då var jag kanske... tio år eller nåt... Vi åkte till till Bodö, och det är väldigt vackert där, men blåsigt... Men jag rekommenderar det faktiskt!

   

  
Är den inte fin?

Kommentarer
Postat av: mormor igen!

Så söt liten drakunge. Det ar tur att du fick den som tröst och den finns ju kvar lååååångt efter smärtan från sprutan är glömd.

Den andra draken är också jättefin. Det är kul när du lägger in bilder som berättar lite om ditt liv och allt och alla (djur) omkring dig!

2010-02-13 @ 16:05:59
Postat av: Leia ♥

Eller hur, 2an är riktigt hemsk :S

2010-02-17 @ 15:58:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0