Se "El Labyrinto Del Fauno"!!

Tjabba allihopa! Jag ska fatta mig kort, jag hade skrivit nästan ett helt inlägg, och sen råkade jag komma åt nån knapp, så att allting togs bort...

Jag hade en filmkväll med några kompisar, och då såg vi bl.a El Labyrinto Del Fauno, eller Pan's Labyrinth. Här är omslaget:

 



Den handlar om flickan Ofelia, som har livlig fantasi, som hittar en nedgång till underjorden, där hon träffar en faun, som säger att hon är prinsessan av underjorden, och hon måste klara 3 prövningar för att bevisa detta.

I en av prövningarna ska hon låsa upp det rätta skåpet, eller vad det nu var, och där hon ska låsa upp låset, sitter också en ful sak, som jag kallar Skalman(ni kommer fatta då ni får se lite bilder på den... Brr!)
Jag och mina kompisar satt och skrek då den där "Skalman" kom, och.. ja... det måste ses för att förstås... Här är en film, så att ni fattar:


Den är på spanska(ursäkta), men det är inte snacket som är viktigt, det är "Skaaaaaalmaaan"!!!

Kommentarer
Postat av: K A J S A

Mahahahaha! Skalman , som du kallar han skriker som ett barn? :O Typ lite mörk och sen bebis skrik. Whot!?! :P

2009-10-13 @ 18:18:19
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/
Postat av: felicia

siggar din bakgrund :)

2009-10-17 @ 13:42:03
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: Kajsa [kajsaamarklund]

Svar:Haha ja:P

2009-10-17 @ 15:33:16
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/
Postat av: signe

den därfilmen är så sjukt bra! :)

2009-11-20 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0