Halloweenfesten igår!

Hejsan allihopa! Igår var jag på en halloweenfest hos min bästis med mina bästisar! Det var jättekul, fast jag for hem först, så jag han inte skära i pumpan... *snyft*, det har jag alltid velat göra, nån gång i mitt liv, det är ju det som är halloween, buhuäääh... Men, *snorf*, nu får vi gaska upp oss, halloween är ju först om en vecka och jag ska karva ut ett läskigt fejs i en pumpa, om jag så måste köpa den för egna pengar! Så, hur många har spotify och kollat in min spellista? Va, ingen? Ingen? INGEN ALLS?! Herregud, är ni helt KNÄPPA?! Skynda, skynda, nu är det bråttom, det måsste för 17 vara den bästa spotify-listan som nånsin kommit!!


Jahapp, igår kväll kom det snö, jag försökte göra en snögubbe, men det såg mer ut som en gigantisk hund hade ätit löv och en massa florsocker och bajsat ut det... Inte fint alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0