Hejsan svejsan!

Hej alla, mycket få, läsare! Tror att jag har fått baconfeber, men är nog typ 70% säker på att det är en vanlig förkylning... För jag har inte haft nån feber, och har inga kramper, eller nåt i kroppen, och är faktiskt mest bara snuvig...
                                                              
                                                                         *  *  *

Och jag var faktiskt i skolan idag, i... 1½ timme, typ... egentligen borde jag inte ha farit alls, men jag var faktiskt lite godissugen, så jag for ändå! Nu undrar ni väl säkert "vadå godissugen? det finns väl inget godis på skolan heller!", men jo! Det gjorde det faktiskt! För att förra veckan hade vi nyhetskryss på SO:n, och egentligen var det så att nån skulle ha 10/10 rätt för att hela klassen skulle ha godis, men nästan alla hade fel på första frågan, förutom en, men sedan fick han fel på en annan fråga, och då var SO-läraren så snäll att om nån hade 9/10 rätt skulle vi få godis! Alltså, nu vill jag inte framstå som ett ego, men gissa vem som var den enda i klassen med 9 rätt? JAG! Jag minns att typ hela klassen hyllade mig (eller, hyllade och hyllade, alla skrek HURRA!), och jag blev utnämd till en av de smartaste i klassen! Men sedan så sade SO-läraren att det var en i ööhm... 6E tror jag det var, som faktiskt hade 10 rätt, och då blev jag liiite purken... men! man får väl vara glad över att vi fick godis ändå! Vi fick se hipp hipp också, det var roligt! jag hade sett ett annat avsnitt förut, så jag visste litegrann om typ två figurer... Men det var kul ändå!


 

Hipp hipp! Popcornmannen 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:Jo jag förstår höhö.

2009-11-14 @ 22:06:52
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/
Postat av: Madicken

Ha en bra Lördag kvääll :D

2009-11-14 @ 22:30:55
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: jaa, shit omg :D

2009-11-16 @ 16:24:10
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh my god!!!

2010-01-15 @ 15:35:56
URL: http://jagzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0