Lika Japan-fan som jag?? Titta hit!

Hejsan svejsan!! Här kommer lite fler tips från en nätaffär som heter KawaiiDesign, om du gillar Japans, så vet du säkert vad det betyder, men för er som inte vet, så kan jag säga det till er ; Ordet kawaii betyder "söt" eller "gullig". T.ex hundvalpar, eller kattungar är "kawaii". Kawaii är som en stil i Japan nästan, och här kommer ett smakprov på grejer man kan ha om man är en "Kawaii":

Blått diadem med glittrig jordgubbe
Här har vi ett diadem, 49:00 kr.

Rosa-lila nitskärp
Och här ett rosa-lila nitskärp, 199:00 kr.

Rosa Hello Kitty-skärm
En hello kitty-skärm, 149:00

Pucca plånbok
Pucca-plånbok, 69:00 kr.

Hårspänne rosa robot
Robot-hårspänne, 49:00 kr.

Booboo 3
Booboo-väska, 79:00 kr

Rosarutig slips
Rosa-svart-rutig slips, 79:00 kr.

Clip on-slinga babyblå
Babyblå slinga, 39:00 kr.

Candy cane-dreads
Candycane-dreads, 129:00 kr.

Mint rexlace
Jag är seriös, man kan ha dem här i håret, Mint Rexlace, 19:00 kr.

Halsband #G22
Halsband, Svart Katt, 39:00 kr.

Halsband #248
Halsband, Vit Blomma, 49:00 kr

Men dem har faktiskt en hel del "coola" saker (enligt mig...)
Kolla här:

Halsband #385
Halsband, Svart Dödskalle, 49:00 kr

Halsband #173
Halsband, Jack Skellington, slug, 49:00 kr.

Black royal stripe
Dem här ska man också ha i håret!
Cyberlox, Royal Stripes, blue, 149:00 kr.

Dödskallepärlor
Dreadspärlor, dödskalle, 3 kr.

Clip on-slinga tigerrandig
Clip on hårslinga, tigerrandig, 49:00 kr.

Vad tyckte ni om det? Kommentera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0