It's a f*cking fly in my eye!!

Hejsan allihopa! Förlåt att jag inte har skrivit på länge, men det är för att jag har upptäckt en ny sida som heter:

http://moshimonsters.com/

Den må vara barnslig, men jag tycker att det är kul!
Men nog om det, nu ska jag berätta varför jag har den där rubriken:

Vi cyklade till Bergsbyn med klassen, och åt deras ENORMA glassar! Jag tog en stor bägare, som vägde typ ett kilo!! Det får jag nog ångra, jag orkar typ ingen middag nu...  Men jaja, iallafal, så på vägen hem så gick det jättetrögt, för jag har nästan punka på bakdäcket, och så var det motvind, och så fick jag följa min kompis(se Kajsas Blogg, min kompis), för att se på hennes katt, som var jättesöt och hette Molly, och sen då jag skulle hem, så kom det såklart en flugj*vel in i mitt öga, och det var nära på att det kom femtioelva till i andra ögat, så jag fick cykla och kisa!




Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0