ÄNTLIGEN!!

Ååh, nu ÄNTLIGEN sommarlov! Och dessutom: Jag behöver inte gå på Snorböle(Tuböle) längre! Jag ska flytta till Sörböle! Det är ändå sorgligt att lämna klassen, och min lärare... fast jag slipper alla jobbiga killar i klassen, men det kommer några från C som är bråkiga, jag vet inte hur mycket dem låter, men jag vet att dem är yttepyttiga, små mobbare, som tror att dem är något med sina DC-skor... Converse Allstar är bäst, utan tvekan! Appropå det här med DC, hur fjantigt är det inte att gå omkring med en svart tröja med vitt tryck, och trycket är DC! Hur besatt kan man vara av dem där fula skorna?! Det ser ut som man går omkring med toarullar på fötterna!

  
Blääääh!!                                     Oh yeah!


Nå, har ni gjort June in the beginning- sakerna? Inte?! Ut och gör det då, Juni ska välkomnas, om det så är det sista jag gör! Ut, nu och skynda er! Det är redan 12:e Juni, ni kanske inte hinner!!! AAAAH!
Nä, där överreagerade jag, haha, men ni kan väl ändå göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0