Go' kväll

GÄSP! Jag ska snart gå och lägga mig. (jag går och lägger mig 21.00...) Åååh, varför är det aldrig nån som besöker min blogg?? Måste jag sätta upp föygblad på alla dörrar på skolan för att nån ska titta? Läser du det här, kan du väl be NÅN att kolla in min blogg?! Jaja, jag förstår att min blogg inte är speciellt intressant, men VAD SKA JAG SKRIVA OM DÅÅH??? Kommentera!! Säg vad jag ska skriva om!! Här får ni i varje fall en kul historia som jag tycker ska finnas i varje pyttelilla blogg...

Det var en gång tre fladdermöss som skulle tävla om vem som kunde suga mest blod på tio minuter. Den första flög iväg, och efter tio minuter kom den tillbaka med en bloddroppe i mungipan.
"Ser ni huset där? Jag sög blod från en hel familj där!" så flög nästa iväg. Efter tio minuter kom den tillbaka med blod runt munnen.
"Ser ni skolan där? Jag sög blod från en hel klass där!" så flög den sista iväg, och efter tio minuter kom den tillbaka med blod runt hela ansiktet.
"Ser ni muren där? Det gjorde inte jag!"



                                                              

Haha! Kul va?! Inte? Skyll dig själv då, den var ju skitkul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0