Vad är grejen?

Nu har jag nyss smakat den här "Monster Energy", och vet ni vad jag tänkte? URK!! Jag har smakat red bull också, och jag kan säga er, att den är mycket godare... Av monster blev jag typ jättedizzy, och det var konstig eftersmak på dem också... Och, som ni säkert vet så är det väldigt "inne" med sådana energidrycker i skolan! Förra terminen så var det en som drack Monster till frukost för att dfem inte hade nåt annat hemma att dricka! Jag tänkte bara; "Vad i helv... drick vatten, idiot!!" Han var helt hyper hela dagen sen, kunde inte koncentrera sig alls... En annan gång så var det en som hade tagit med sig och druckit på rasten, och sa att han var jätteyr sen, så jag frågade:
"Varför dricker du det där då?!" Gissa vad han svarade...
"För att det är gott!"

Herregud... snart kommer halva stan gå omkring och vingla för att dem har druckit det där... vuxna tål det ju, men det är ju nästan bara barn som dricker det!



B-L-Ä-!!

Kommentarer
Postat av: Aho

Jag som bara trodde att allt sånt där med energidrycker bara var typ.. bluff. :'D haha, känner mig dum nu. så det funkar verkligen?

2009-08-29 @ 20:33:57
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0