Hejsan allihopa!

Hallå där! Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men... ja... jag har haft andra saker för mig. Och, hörni, kom lite närmare dataskärmen här... *SLAP!*
Hallå?! Sa jag inte att ni skulle kommentera inläggen, inte svara! Ni kan svara om jag har frågat nåt, men har jag bara skrivit t.ex. "Wow, vilken cool grejsimojs!", då behöver ni inte svara! Det är många bloggare som skriver "Jag svarar på kommentarerna så fort jag kan", men då tycker jag att man ska svara och sen skriva nånting om inläggen!


Jösses... Att folk inte fattar att man kan vara lite hygglig också...

Kommentarer
Postat av: Kajsa [kajsaamarklund]

Sv;Ozzys, eh vad menar du att man ska vara hygglig?

Är inte jag det?? :-(

2009-08-14 @ 23:19:35
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/
Postat av: Kajsa [kajsaamarklund]

Sv;Okejokejokej...

2009-08-15 @ 19:55:29
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0