Fy på er, Habbo, Club Penguin, Panfu, Stardoll, mfl!

Fy på er, säger jag bara! Ni undrar säkert vad det handlar om! Jo, ni vet att man faktiskt betalar för internet, va? Man betalar för elen också! Och man har ju naturligtvis betalat för datorn! Och kanske hörlurarna eller högtalarna! Det är en massa utgifter! Ni kan säkert komma på en massa andra grejer, men nu ska jag tala om vad jag vill:

Bla. Club Penguin, Panfu, Stardoll och Habbo
vill att man ska betala för att få göra speciella grejer!! Ni ser alla grejer där jag nämde där, jag tycker att man borde få göra grejer på hemsidor på internet utan att betala. Gå och bada på badhus, eller bowla, det kan kosta riktiga pengar, för det är ju på riktigt! Men man får inte köpa speciella kläder på stardoll utan att betala, man får inte köpa kläder i Club penguin, samma sak på panfu, men där får man inte ens vara på särskilda ställen utan att betala, och Habbo... BARN HAR FÖR SJUTTON FÅTT RÄKNINGAR PÅ 700 SPÄNN!!! Ock minst hälften av dem är under 13! Jag säjer bara USCH, FY BLÄ!!!


Usch!                                   Fy!                                       Blä!                             Aja baja!


Lägg in barnvänlig reklam istället, om ni vill tjäna pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0